Over Michel Tassent
Ik bezorgde ontelbare bedrijven topposities in Google. Die kennis & inzichten wil ik graag met jou delen. SEO is niet meer dan een spelletje, en als je de regels begrijpt, kan je business groeien.
De afgelopen 20 jaar hielp ik meer dan 1.000 klanten om bovenaan in Google te komen. Deze klanten kreeg ik met honderden zoekwoorden op de eerste pagina van Google. Ik deed dit voor grote bedrijven zoals Proximus, Dovy keukens, Roularta, Cool Cat, LightSheer, CWS-Boco, … en ook voor honderden kleine bedrijven die dankzij mijn technieken succesvol konden groeien.
Ik ontdekte patronen die al jaren belangrijk zijn om in Google op de eerste pagina te staan. Al mijn kennis is dupliceerbaar. Daarom onthul ik graag mijn diepste geheimen en inzichten zodat ook jij dit resultaat zelf kan behalen.
SEO is wellicht niet voor iedereen, maar wie mijn methodes gaat toepassen zal voortaan in Google domineren.
Als mensen mij vragen wat mijn grootste geheim is om vandaag de dag te winnen in Google (SEO), dan is mijn antwoord heel simpel: “het kiezen van de juiste zoekwoorden”
Zoekwoorden zijn de basis van elke goed gebouwde website (short-tail)
Alles op je website kan herleid worden worden naar zoekwoorden. Dat is de basis. Zet je die basis goed, dan zal je website lange tijd voor je werken.
Zinnen zijn ook zoekwoorden (long-tail)
Wat de guru’s & bloggers je ook vertellen, de manier waarop Google werkt is nog steeds gebaseerd op zoekwoorden en -zinnen. Als je zoekwoorden niet serieus neemt, dan zal je nooit écht domineren in Google. Ga je met zoekwoorden wel serieus aan de slag, dan kan ook jij hoger scoren in Google.
Zoekwoorden helpen gebruikers en Google om de juiste context van een website of pagina te begrijpen.
Zoekwoorden zijn de fundering of blauwdruk van je website. Ze worden gebruikt als metadata, snipperts, url, titel, subtitel, koptekst, tekst, media (afbeeldingen, video’s en voice), navigatie, call-to-action, in interne en externe links, … of gewoon om zinnen te vormen. Belangrijk dus om zoekwoorden serieus te nemen als ook jij wil winnen in Google.
Zoekwoorden geven het onderwerp aan en laten je gebruikers converteren.
Google begrijpt nu meer dan ooit waarover pagina’s gaan. Als ik voor mijn klanten zoekwoorden wegschrijf op pagina’s dan denk ik al meer dan 10 jaar in context. Als ook jij dit inzicht krijgt en mijn technieken toepast, zal het veel makkelijker voor je worden om hoog te komen in Google.
Het is zo simpel om bovenaan in google te staan. Zolang je maar de juiste methodes hanteert.
Ik zag de afgelopen 20 jaar bijna niemand anders die mijn “Winnen met Zoekwoorden” methode toepast. Daarom twijfelde ik om hiermee naar buiten te komen. Hoe kan het zijn dat niemand dit toepast terwijl het zo simpel en logisch is? Telkens wanneer ik bij een klant mijn methodes hanteer, zijn hun topposities in Google bewijs dat het werkt, en dat het voor lange tijd blijft werken. Toen besefte ik: ik heb de “code gekraakt” ;-).
Over Michel Tassent
Michel Tassent hoort bij de allereerste generatie websitebouwers in ons land. Eind jaren ‘90 was hij pionier in portaalsites en zette in België de eerste jongeren, restaurant en hotelsite op. Hij maakte hij websites voor tientallen hotels, restaurants, discotheken,... Zo was de eerste site van de Cherry Moon, de legendarische Lokerse danstempel, zijn werk. Hierna volgden websites voor o.a. Sofitel, Danieli il Divino, Zillion, Unizo en VT4. Op een bepaald moment beheerde zijn bedrijf 900 websites. Doorheen de jaren kreeg Michel steeds meer inzicht in SEO, steeds met het zoekwoord als basis. Hij past methodes toe die niemand anders toepast, en die bij ontelbare klanten topposities in Google opleveren. Al zijn kennis wordt op deze website voor jou beschikbaar gesteld. Hierdoor kan ook jij gaan winnen met zoekwoorden, en gaan domineren in Google.